Aanmelden cliënt

Vacatures

Nieuws

Zorg@home behaalt Social Return
Deze week ontvingen wij een persoonlijk overhandigd compliment van de Gemeente Den Haag, voor het behalen van de Social Return.
Vakantiekrachten gezocht

Zorg@home zoekt vakantiemedewerkers!

Leden cliëntenraad gezocht
Binnen de cliëntenraad zijn een drietal vacatures vrijgekomen. Meer informatie vindt u onder 'vacatures' op onze website.
Waarschuwing! Babbeltrucs

Zorg@home wil iedereen graag vragen alert te zijn op signalen van zogeteten 'babbeltrucs'.

Voor medewerkers

Vakantiekrachten gezocht

Zorg@home zoekt vakantiekrachten!

 
Kom jij ons team versterken in de vakantie?

Als hulp bij het huishouden in de thuiszorg, ben je een belangrijke schakel in de ondersteuning van hulpbehoevende cliënten. In deze functie verricht je huishoudelijke taken bij de cliënt thuis, op verschillende adressen. Voorkomende taken zijn: schoonmaken, boodschappen doen, zorgen voor het wasgoed, strijken, hulp bij de maaltijden, etc. Jouw werkzaamheden zijn van groot belang voor het zelfstandig kunnen blijven wonen.
 
Solliciteer snel, voor een afwisselende vakantiebaan, in een prettige en persoonlijke werksfeer.
Vul ons sollicitatieformulier in op stuur een e-mail met je motivatie en CV.

Mocht je ook buiten de vakantieperiodes willen werken in de thuiszorg, dan is dit eventueel ook mogelijk (bijvoorbeeld als bijbaan naast je studie, op een of meerdere vaste dagen per week). Wij zoeken tevens vaste medewerkers voor deze functie (beschikbaarheid in de schoolvakanties is hierbij een pre).
 
 
Wat vragen wij?
  • Je bent minimaal 18 jaar
  • Je bent beschikbaar gedurende de zomervakantie (of een deel daarvan), op doordeweekse dagen.
  • Je bent flexibel inzetbaar (maar wij proberen zoveel mogelijk 'vaste' adressen te plannen)
  • Je beschikt over eigen vervoer (fiets), om je tussen verschillende adressen te kunnen verplaatsen.
  • Je moet een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) kunnen overleggen (aan te vragen na sollicitatie, bij gebleken geschiktheid).
  • Belangrijke vaardigheden en eigenschappen:
  • praktische ervaring m.b.t. huishoudelijke werkzaamheden
  • gevoel voor ordelijkheid en hygiëne
  • systematisch kunnen werken (o.b.v. werkplanning en voorschriften)
  • zelfstandig kunnen werken
  • zich mondeling en schriftelijk goed kunnen uitdrukken (communiceren en rapporteren)
  • goede sociale vaardigheden (hulpvaardig, geduldig, integer)
  • zorgvuldig omgaan met bezittingen en (werk)materialen bij de cliënt
  • kunnen omgaan met fysieke belasting, samenhangend met de werkzaamheden (m.b.t. tillen, bukken, lopen, bewegen)
  • professionele afstand kunnen bewaren in de uitvoer van de functie (i.v.m. zelfstandig werken in de privé-situatie van cliënten)
 
Wat bieden wij?
  • Afwisselend en dankbaar werk, met veel vrijheid en zelfstandigheid
  • Een prettige werksfeer, waarbij je niet als 'nummer' wordt behandeld
  • Een goed salaris (de hoogte wordt vastgesteld o.b.v. je leeftijd en ervaring)
  • Reiskostenvergoeding
  • Eventueel de mogelijkheid tot contractverlenging (parttime)